Le' Mustache


Entries About Linkies Stuff BIASES FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Hello people.Welcome here, i'm Umie Rasyidah but known as Bunga in le social network .
Tagbord

Exchange Link still open
Don't dare to make me angry
Exchange this cbox code with yours
Harsh Words Are not Allowed
View Messages


Credits


Template : Mimi-Monstar
Basecode : AtinTory
Editor : YOUR NAME
Header : BaekYeol
Best view : Google Chrome

nangis tade gunanya :'(

Kenapa Mesti Dia Buat Aku Macam Nie :'(


today aku meet die :') yeah ! mmg mula-2 aku happy dapat jumpe die yang selama neh lama tak jumpa die :) tapi apa yang jadi lepas tuh ! hmm . nak nangis tahu :'( kenapa mesti kau buat aku macam neh sayang ? aku sayang kau ! aku rindu kau ! segala-2 nya aku rindu kau biy :'( kenapa buat aku macam neh ! kenapa ! kenapa ! #taip sambil menangis :'( . setitik-2 air mata aku mengalir tahu :'( kenapa tuhan bagi aku ujian sebegini ? hmm . :'( rasa nak bunuh diri jugak malam neh !! baru kau tahu bertapa sedihnye kehilang orang yang kau sayang ! kenapa buat aku macam neh ? kenapaa ? :'( err ! umie , sabar ! mybe kau dengan die mmg tade jodoh . hmm :'(