Le' Mustache


Entries About Linkies Stuff BIASES FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Hello people.Welcome here, i'm Umie Rasyidah but known as Bunga in le social network .
Tagbord

Exchange Link still open
Don't dare to make me angry
Exchange this cbox code with yours
Harsh Words Are not Allowed
View Messages


Credits


Template : Mimi-Monstar
Basecode : AtinTory
Editor : YOUR NAME
Header : BaekYeol
Best view : Google Chrome

Semua Hanya Tentangmu ♥ :')

Assalamualaikum  :')


hmm . aku tak tahu kenapa dengan aku sejak-2 neh -,-' hmm . sumpah  ! 3 hari aku tak makan . Aku selalu menangis bila ingat die sampai air mata aku tak keluar lagi :'( hmm . kenapa lah kau buat aku macam neh sayang  ! Aku sayang kau ! Aku rindu kau :( kenapa buat aku menderita macam neh sayang ! kenapa ?


Fatul ! you nak tahu tak , I selalu mimpi you sayang . tapi dalam mimpi tuh mesti ada yang kacau kita :( hmm . Fatul ! IMissYou sayang ! sumpah ! I tak boley tidur tiap-2 malam , tengok picture you sambil nangis-2 baru lah boley tidur . hmm . kenapa you buat I macam neh ? mane janji youo dulu kat i ? you kata tak nak tinggalkan i walaupun terjadi ! but .. hmm :( kenapa mesti pilih dia dari i sayang ? kenapa ? i tahu i tak secantik perempuan tuh kan ?hmm . you nak tahu tak ? i selalu kena marah dengan ibu sebab menangis hari-2 . hmm :'( mane tak nangis . orang yang kita sayang tinggalkan kita ! hmm :'( you tahu tak , ibu marah sebab kita putus ! hmmm . 
sorry sebab buang semua picture you yang ada dalam bilik i , i tak buang sayang , i just simpan dalam picture tuh dalam kotak je . picture kita time kite hangout kat melaka tuh still ada kat bilik neh . but i tak sanggup nak tgok kenangan terindah kita bersama dulu . hmm :'( then chocolate yang you nak tuh still ada lagi dalam peti sejuk tuh . i tak akan makan , hmm . biar lah chocolate tuh berurat sekali pun i still tak nak makan or buang . i akan simpan sampai bila-2 . hmm . sayang ! if i dah tak ada lagi , maafkan i erk ? i know selame neh i banyak sakitkan hati you , suke buat you mara , geram or lain-2 . i'm sorry sayang :'( hmm . halal kan makan minum i erk ? i tahu you banyak belanja i if kita g mane-2 kan . hmm . i hope you happy with now life :') hmm . jaga diri baik-2 :') jage gf you baik-2 , jangan buat die sakit hati and lain-2 , hmm . cukup lah apa yang you buat kat i selama neh . hmm . please jangan buat kat orang yang you sayang macam tuh okay :') ILoveyou Fatul perkatan FATUL tak akan pupus dalam hati i  sampai bila-2 :') bye !












INEEDYOU 
IMISSYOU
ILOVEYOU