Le' Mustache


Entries About Linkies Stuff BIASES FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Hello people.Welcome here, i'm Umie Rasyidah but known as Bunga in le social network .
Tagbord

Exchange Link still open
Don't dare to make me angry
Exchange this cbox code with yours
Harsh Words Are not Allowed
View Messages


Credits


Template : Mimi-Monstar
Basecode : AtinTory
Editor : YOUR NAME
Header : BaekYeol
Best view : Google Chrome

DearEx I Miss You :')

Assalamualaikum :')


Terasa lama gila gila tinggal blogger neh . maklum lah sejak dah ada twitter neh , hancur lebuhh je . hehe . btw aku dah MERDEKA ! yahoo . tapi sedih bila nak tinggalkan sekolah tu . banyak kenangan bersama kawan and guru guru . eh -.- jauh aku melarut nie . haha . sebenarnya aku nak cerita HAL yang sebenar antara aku dengan si DIA ! memang berat sangat pemergian si DIA :'| 


Aku rindu kau FATHULLAH :'| sukar bagi aku nak melupakan kau walaupun sesaat . Hmm , tapi kepercayaan kau pada aku sudah tiada lagi :( kau lebih percayakan orang lain daripada Gf sendiri . hmm , Serius aku putus asa nak teruskan hidup tanpa kau disisi aku . Aku tak tahu lah , mana cerita datang yang aku dating dengan HAMBA ALLAH nie , acty aku nak bagitau HAL yang sebenar , Aku dengan Azani memang tidak apa apa hubungan just KAWAN ! hmm , memang petang tu aku nak balik dari rumah min aku terserempak dengan Azani then Azani teman aku sebelum ibu jemput , aku tahu kau memang tak suka aku kawan dengan Azani lagi , tapi aku layan tak layan je dia . hmm :'| kebetulan petang tu kau pergi melaka dengan kaka kau , aku malas nak bagitahu malam tu yang petang tu Azani teman aku then keesokan harinya aku nak bagitahu kau then kau cakap dah tahu HAL yang sebenar -.- apa yang kau tahu ? Aku dating dengan Azani ? itu semua Salah ! Salah ! :'( aku nak explan kat kau tapi kau tak nak dengar :( siapa tak melalak kan kalau orang tak nak dengar cakap kita ! hmmmmmm :'( selang beberapa hari kau lepaskan aku dengan hati yang menderita :'| sejujur hati aku , kau seorang yang aku sayang , cintai :( tade orang lain selain kau yang boleh duduk dalam hati aku :( Fatul ! kau tahu tak relay kita dah 2 Tahun :( bukan 2 hari sayang . Tapi kenape kau tinggalkan aku dengan tangisan ? :'| Why ? sampai sekarang aku masih perlukan kau dear . Tapi malangnya kau sudah dimiliki oleh orang lain :( Mana janji kita sehidup semati ? mana janji kita susah senang kita bersama ? mana semua tuh ? manaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'| Hope kau happy dengan pasangan kau sampai bila bila . Insyallah kita akan dijodohkan diSyurga nanti :') Iloveyousomuch Muhammad Fathullah Bin Muhd Razali 



Rasanya nie last kita dating luar dari Tangkak , I'm miss you :'(

#DearEx , tak mustahil satu hari nanti kita akan bersama semula . Sejarah mungkin berulang :) Insyallah . Amin :')