Le' Mustache


Entries About Linkies Stuff BIASES FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Hello people.Welcome here, i'm Umie Rasyidah but known as Bunga in le social network .
Tagbord

Exchange Link still open
Don't dare to make me angry
Exchange this cbox code with yours
Harsh Words Are not Allowed
View Messages


Credits


Template : Mimi-Monstar
Basecode : AtinTory
Editor : YOUR NAME
Header : BaekYeol
Best view : Google Chrome

Nickname :)


Hi  , 
Assalamualaikum :)

Alhamdulillah , rasanya tenang sikit bila buat solat hajat malam tadi :') 12.12.12   Insyallah , aku akan lupakan sejarah lama aku then bina hidup baru :'D Terima Kasih kepada Faruq kerana sudi dengar isi hati aku selama nie . Walaupun kau kawan abang aku , tapi aku anggap kau pun macam abang abang aku :') Thanks jugak kepada adik adik aku yang tercinta lagi tersayang :* Thanks bagi akak semangat ! walaupun hati nie perit untuk cabaran yang tuhan uji , insyallah akak akan daya sedaya upaya untuk teruskan masa depan akak :) Thanks sayang :* muaaahhhpipikanankiri . hahaha . 





Setiap cabaran ada hikmahnya kan dik :) Yes ! i know , :') soooooo , lupakan segalanya umie ! lupakan . buang dia jauh jauh ! :) chill sudah . yeahh ! 


Korang nak tahu ke mana aku dapat nama Bunga Chinta nie ? hahaha . korang mesti salah anggap yang nama sebenar aku Bunga Chinta kan kan kan kan :D haha . Itu nama samaran lah sayang . BUNGA itu aku amik dari akak saudara aku yang first letak dekat FB then aku amik -.- aku fikir tak kan nak letak nama BUNGA je . macam tak best kan ? burb ! okay , then zaman aku dulu dulu ada cerita CHINTA , alaa yang ada pelakonya FASHA SANDHA tuuu . Kalau korang tengok tahu lah , if yang tak tengok tu .. abaikan jela . hahaha soooooo , jadi lah nama FB aku BUNGA CHINTA :D sedap kan kan kan ? if korang nak tahu BUNGA CHINTA terkenal dekat luar . means semua kenal aku dengan nama BUNGA CHINTA nie . eh , sat sat ! Korang nak tahu sangat nama aku yang sebenarkan .. Selesai aku diberanakan ayah aku letak nama aku UMI RASYIDAH BINTI ABU BAKAR yang dilahirkan dihospital TANGKAK , muar :) Aku bersyukur dengan ciptaan tuhan , yang tidak seberapa tinggi dan comel ^^ hahaha . tapi kan kadang kadang aku kecik hati jugak bila kawan kawan aku sindir aku nie pendek . Eh kawan ! PENDEK itu COMEL tau tau ^^ jangan hina orang yang pendek nie k . so dah tahu kan segalanya ? okay itu sahaja nak dikongsikan harini .