Le' Mustache


Entries About Linkies Stuff BIASES FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Hello people.Welcome here, i'm Umie Rasyidah but known as Bunga in le social network .
Tagbord

Exchange Link still open
Don't dare to make me angry
Exchange this cbox code with yours
Harsh Words Are not Allowed
View Messages


Credits


Template : Mimi-Monstar
Basecode : AtinTory
Editor : YOUR NAME
Header : BaekYeol
Best view : Google Chrome

Ini hanya tinggal kenangan :')

بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ


Assalamualaikum :')

Harini Khamis 07.02.2012 bersamaan 26 Rabiul Awwal , hari yang cukup indah dengan sinar matahari :') Alhamdulillah , masih bernafas pagi yang mulia ini , Rasanya dah lama tinggalkan blog nie berabuk dah nie * tiup habuk kononnya * Hehehe , Alhamdulillah harini 2Tahun 5Bulan , tapi aku tak bersama dia 4 bulan :') Tuhan je yang tahu perasaan ini . Aku redha . Harini aku niat memang nak tinggalkan kenangan aku bersama dia :'( Semoga tuhan makbulkan permintaan aku walaupun ini secara pakse :') Aku redha apa akan terjadi lepas ini . 


Maafkan aku sayang :'( Yee , aku akan buang semua kenangan kita walaupun semua ini bukan kehendakku :'( Tuhan je tahu hati aku macam mana sekarang ini . Malam tadi aku mimpi kau ;'( Tapi aku tak nak mimpi tu jadi kenyataan , sebab mimpi tu aku bersama kau . Aku tak nak :'( Sebab kau pernah cakap dengan aku kan , yang kau tak kan terima aku sebab kepercayaan kau pada aku sudah tiada lagi dan harini aku nak kenangan yang dulu pupus ! Lagi aku simpan semua tu selagi tu aku akan merana :'( Rasanya kau pun buang je janji kau tu pada aku , bagi aku semua tu dah tak bermakna lagi sayang :'( TAK BERMAKNA ! Aku ingat lagi malam haritu kau tinggalkan pesanan " JANGAN CARI AKU LAGI " .
Insyallah , aku akan berusaha tidak mencintai kau dah tidak menyayangi kau . Aku akan berusaha demi kau sayang :'( Then aku tak kan cari kau lagi *Astagfillah, sabar la wahai hati* Aku doakan kebahagian kau lepas nie :') Yee , Aku akan sentiasa tersenyum walaupun semua nie kedukaan bagi aku . Maafkan aku selama aku bersama kau :') 


Ini Ujian Allah bagi hambanya , Aku sebagai Hamba Allah aku terima semua ini mungkin ini satu pengajaran bagiku :') 
Assalamualaikum .