Le' Mustache


Entries About Linkies Stuff BIASES FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Hello people.Welcome here, i'm Umie Rasyidah but known as Bunga in le social network .
Tagbord

Exchange Link still open
Don't dare to make me angry
Exchange this cbox code with yours
Harsh Words Are not Allowed
View Messages


Credits


Template : Mimi-Monstar
Basecode : AtinTory
Editor : YOUR NAME
Header : BaekYeol
Best view : Google Chrome

Tutup Buku Lama , Bukak Buku Baru :)

Assalamualaikum :) 

Alhamdulillah , 
       Sebulan dah aku bersam Detli , Semoga kekal sampai bila bila , tak nak janji sebab jodoh pertemuan semua ditangan Tuhan . Hanya mampu berdoa :) Kalau korang nak tahu , aku dulu memang minat kat Detli tapi hanya " BERANGAN " jela . Hahaha . Bulan 1 haritu dia asyik tegur aku dalam FB melalui " IM " . Mula mula rasa macam tak percaya orang bandar macam dia tegur aku. " Terkejut Mak Bedah " HokAlorh . Haha .. Then one day day dia tanya aku " Sudah ada Bf ke belum ? " Aku jawab ---->



Lepastu dia mintak number phone aku . Kita start text malam tu kot . Mula mula aku tak sedia lagi nak terima sesiapa lagi dalam hidup aku dan memberikan hati nie kat sesiapa . Yang aku tahu aku hanya untuk EX . Sayang dia lagi :/ Tapi sejak dapat tahu yang dia nie hanya mainkan perasaan aku , aku mula benci kat dia , benci sebab bagi harapan palsu kat aku ! OK STOP !!! hmmmmmmmmm.....
Sejak text dia , dia bukan lelaki yang jiwang pandai mengayat aku , tapi aku kagu dengan dia sebab setiap waktu solat , dia mesti suruh aku pergi solat , kalau aku tak solat mesti dia marah . Takut tau dia marah . HAHAHA . Dia layak untuk jadi suami aku :D Tapi aku cakap dengan dia " Tak kesah ke kalau kawan dengan budak kampung macam I nie ? You budak bandar " " Alaaa , apa nak kesah , kita manusia jugak kan ? ! " tersenyum lebar aku :D Hahaha . Alhamdulillah 16.01.2013 aku bersama dia " SAYA SAYANG AWAK TAU DETLI " Ingat tu ! Haritu time OTP dengan dia , dia bagitahu  " Sayang , you nak tahu akak i tanya i siapa budak yangg i buat DP fb tu , i cakap lah girlfriend i then akak i cakap suka tengok muka sayang , comel , cantik . Dia cakap lagi nanti bawak sayang datang sini " Hahaha . Alhamdulillah akak dia terima aku . Amin :) Thanks Bie :* One day Abang Detli ada comment status aku then cakap " Jaga adik saya elok2 ok " InsyaAllah abang :) 


Selagi aku ada nyawa , dan jodohkan aku bersama dia InsyaAllah aku jaga dia dia seperti nyawa aku sendiri . Amin :) Alhamdulillah semua Family dia terima aku :'D Tapi aku je belum bagitahu lagi dengan ibu yang aku kawan dengan Detli . Insyallah sayang nanti I bagitahu okay :) And last Kawan kawan Detli pun terima aku kawan dengan Detli . Alhamdulillah :) 



Alhamdulillah Ya Allah :)