Le' Mustache


Entries About Linkies Stuff BIASES FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Hello people.Welcome here, i'm Umie Rasyidah but known as Bunga in le social network .
Tagbord

Exchange Link still open
Don't dare to make me angry
Exchange this cbox code with yours
Harsh Words Are not Allowed
View Messages


Credits


Template : Mimi-Monstar
Basecode : AtinTory
Editor : YOUR NAME
Header : BaekYeol
Best view : Google Chrome

Maafkan Saya Detli :'/


Assalamualaikum :')

Aku menangis , bukan kerana aku memerlukanmu , bukan kerana aku mahu kau kembali padaku tetapi kerna aku akhirnya menyedari aku terpaksa belajar untuk melepaskan kau pergi .Aku akhirnya dapat menerima perpisahan kita dan benar benar percaya bahawa aku boleh hidup tanpamu . Aku akhirnya dapat tragedi cinta kita . Kemudian kau tersenyum padaku dan merosakkan segala galanya . Aku tewas dan jatuh cinta sekali lagi padamu !

Soalan hati tiada undang undang . Apatah lagi paksaan 

Terima kasih yang lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih yang lebih ngeri daripada putus cinta .
Cinta sejati ialah apabila kita masih mampus tersenyum , sambil mendoakan kebahagian untuknya walaupun jika terpaksa melepaskannya pergi .

#Fakta Orang yang putus cinta sering kali terakhir dengan air mata .


Cinta yang tidak terbalas itu bagaikan layang layang putus talinya .

Soal cinta adalah soal hati . Ia juga soal jodoh . Manusia hanya merancang tapi Tuhan yang menentukan jodoh kita .
Sejauh dan sedalam mana pun cinta kita terhadap orang , kalau ia tidak terbalas , sukar untuk mengakhirinya dengan perkahwinan .

Cinta tidak selalu bersama jodoh tetapi jodoh selalu bersama kita .

Kahwini oran yang lebih mencintai diri kita daripada kita dicintai diri orang lain . Itu lebih baik daaripada mengahwini orang yang kita cintai tapi tidak menyintai diri kita kerana adalah lebih mudah mengubah pendirian kita sendiri daripada mengubah pendirian orang lain .

Melupakan seseorang yang disayangi amat sukar.

Cinta akan hidup bersama dengan waktu , apabila waktu itu mati . Maka matilah cinta itu :')



Detli 
Iloveyousomuch <3
Insyallah , I tetap bersama you walaupun kita sekarang hanya sekadar kawan.

06.01.2013 - 02.04.2013 </3