Le' Mustache


Entries About Linkies Stuff BIASES FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Hello people.Welcome here, i'm Umie Rasyidah but known as Bunga in le social network .
Tagbord

Exchange Link still open
Don't dare to make me angry
Exchange this cbox code with yours
Harsh Words Are not Allowed
View Messages


Credits


Template : Mimi-Monstar
Basecode : AtinTory
Editor : YOUR NAME
Header : BaekYeol
Best view : Google Chrome

God Bye :'(



Assalamualaikum :'(


Kenape kejap sangat aku nak pergi tinggalkan semuanya . Kenape ? kenape ? :'( Ya Allah ! Aku tak kuat nak lalui semua nie. Tapi ini masa depan aku, aku tetap kena pergi . :'( Sumpah aku tak sedia lagi berpisah dengan ibu :/ Lepas nie aku akan nangis 24 jam setiap masa kerana kerinduan :'/ Ibu ! Adik tak nak pergi , tak nak tinggalkan ibu sorang sorang kat rumah. Walaupun abang ada tapi dia bukan macam perempuan suka duduk rumah 24jam teman ibu. :'( *kesat air mata* Kawan aku sendiri pun tak sedia nak perpisah dengan aku yang hari2 aku berkepit dengan dia. Hmmmm :( Kenape kejap sangat? kenape tak tahun depan je kan. Hmm . Harini segalanya aku akan tinggalkan ,Ibu , Rumah , Katil , Cicin tersayang , Jiran , Kawan , Izzue Islam #EH ! hahahaha :')*Mohon terasa ok. Hehe. 

#DearKawan aku mintak maaf if aku ada terkasar bahasa or whatever. Aku pergi nie untuk masa depan aku walaupun hati aku berat nak tinggalkan semuanya :( Hope kau jaga diri kat sini baik baik ok . Pape hal text or call aku je . Phone aku sentiasa ada untuk kau dol. :')

#DearIzzueIslam yang acah acah Izzue Islam sangat nie kan . hehe. Hope hubungan kawan antara kita tak kan pernah terputus. Jangan lupakan aku sudah laa. Hmm . Aku mintak maaf if tak dapat nak jumpe kau , mybe bukan rezeki kita. Kita merancang tapi Allah yang tentukan :') Sokay ada masa nanti kita jumpe okay. Walaupun hubungan antara kita nie baru sekejap tapi rasa macam kau ada untuk aku sentiasa. Nanti if dah pergi study kat PERAK *sangat* tu jangan lupa aku sudah laa. Konon tak nak masuk ilp JB sebab botak . puihhh ! Tengok la kat sana kau lagi kena botak licin . hahaha. *gurau kay . Hmm . Rindu nak tengok mata kau , senyuman kau , rindu nak tengok kau yang acah acah handsome *Asyik nak betulkan rambut je. Kau fikir kau handsome ? Hehehe. Ok. Ada masa nanti text or call aku ye dear. krikk krikk . hmm. Jaga diri. Kirim salam kat umi. Eh ! *kirim salam je. haha. 

Tinggal lagi berapa minat je nak Tinggalkan Tangkak , Rumah :( Ohhh man ! Sumpah ! aku tak sedia apa apa lagi. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm . Bye, Assalamualaikum :'(




Bye Rumah :'(


Bye Bilik Tersayang :'(


Bye Cicin :'(