Le' Mustache


Entries About Linkies Stuff BIASES FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Hello people.Welcome here, i'm Umie Rasyidah but known as Bunga in le social network .
Tagbord

Exchange Link still open
Don't dare to make me angry
Exchange this cbox code with yours
Harsh Words Are not Allowed
View Messages


Credits


Template : Mimi-Monstar
Basecode : AtinTory
Editor : YOUR NAME
Header : BaekYeol
Best view : Google Chrome

Kecewa Buat Kali 1001 :/


Assalamualaikum :')


Apa lah nasib diri ini selalu dipermainkan :'( Satu persatu datang untuk permainkan hati ini. Ya Allah aku tak kuat nak lalui semua nie :'/ Berat betul ujianmu nie Ya Allah. Kenape lah aku yang kena tanggung semua. Kenape mesti beri pada aku . Kenape ! :'( Adakah aku paling istimewa padamu Ya Allah . Aku sebagai hambamu ini pun ingin bahagia seperti yang lain :/ Terima Kasih Ya Allah kerana kau beri ujian seberat nie pada hambamu yang lemah ini :') Aku terima dengan hati terbuka. MeLoveYou Allah 

Air mata nie seperti air keluar dari paip tanpa berhenti. Sabar Umie sabar :') Mybe Allah beri ujian nie padaku ada hikmahnya . Disebalik semua nie aku tahu perangai diorang masing masing yang menduakan aku . Thanks Allah :'* Now aku kena belajar sampai berjaya then kerja barulah cari yang halal buat selamanya .
Lepas nie aku tak kan percaya semudah tu je dengan kata kata manis lelaki. Aku serikkk ! :'/ Tak kan pernah ku percaya lagi dengan Perkatan " ILOVEYOU " dari mulut seorang lelaki. Itu hanya PEMBOHONGAN sahaja ! Aku benci ! benci ! :'(
Now aku tak perlukan sesiapa pun. Biarlah aku sakit ke mati ke jangan amik kesah lagi pasal aku. Aku nak hidup dengan diri aku sendiri daripada hidup dengan PEMBOHONGAN semua ! SEMUA NYA PENIPU !

Thanks to Hamba Allah kerana Lukakan hati ini walaupun kita baru je kenal dengan kau punya ayat bagai SAWIT tu. Aku maafkan kau. Sesungguhnya aku hamba yang lemah tak perlu hukum kau. Biarlah Allah yang tentukan semua tu. Lagi satu Aku halalkan Topup aku tu kat kau. Aku tak perlu kot ungkit tapi aku nak kau sedar apa yang kau buat kat aku :') Dengan apa yang katakan padaku . Thanks dear. Aku nak Hubungan Antara Persahabatan Kita Tak Pernah Terputus :')"Eh lembutnya hati nie maafkan orang walaupun hati terluka" Hmmm :') " May i get your love " kau perlu bagi ayat nie pada bakal Isteri kau bukan untuk permainkan semua wanita. Ingat!






:')