Le' Mustache


Entries About Linkies Stuff BIASES FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner


Hello people.Welcome here, i'm Umie Rasyidah but known as Bunga in le social network .
Tagbord

Exchange Link still open
Don't dare to make me angry
Exchange this cbox code with yours
Harsh Words Are not Allowed
View Messages


Credits


Template : Mimi-Monstar
Basecode : AtinTory
Editor : YOUR NAME
Header : BaekYeol
Best view : Google Chrome

Rinduuuuuu :')



Assalamualaikum ,

Pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan Julai , dah sampai masanya aku menuju ke puncak kejayaan, Tapi . . . Aku tak sedia lagi nak berpisah dengan ibu tercinta . Mybe 1 2 hari tak tengok muka ibu okay lagi tapi nie kalau 2 Tahun tak tengok muka ibu . . . . :'( Allah sahaja yang mengerti . Berat sungguh nak tinggalkan ibu . Hmm. Rasa macam tak nak pergi je JB tu . Walaupun aku boleh balik 2 minggu sekali tapi tak sama seperti hari hari lain bersama ibu tercinta :'( hmm . Lepas nie tade dah nak dengar Ibu membebel suruh sidai baju, masak nasi , sapu sampah semuanya tade :/ Lepas nie kena lah berdikari untuk masa hadapan. Hmm Hmmm . And today aku last teman ibu pergi PPD Muar untuk hantar surat Sekolah. Tade lagi nak makan sama sama dengan ibu, tade lagi nak gurau dengan ibu lagi :'( Ahhhhhhhh , rindu lah aku lepas nie. Bak kata abang aku pun " Muka kau kalau sehari tak call ibu tak sah " Yee , tengok lah nanti 24 jam aku call ibu sambil menangis kerinduan :'( Huhahahaha. Sokay la Hidup nak berjaya kena lah berdikari sendiri tak boleh dari kecik sampai dah tua nak harapkan Ibu je. Penat ibu siang malam cari duit untuk aku tak kan nak kecewakan dia pulak kan .HMm. Sabarrrr ! sob sob :'( 

Dear Bestfriend hope kau tak kan lupakan aku walaupun aku jauh dari kau. And god Luck ! Hope kau dapat masuk Tentara Darat! Amin Amin Amin :') Doa seorang kawan nie kekadang Termakbul jugak kan. Hehehe . Lepas nie tade lah kita nak mengupat orang orang Tangkak kan ? Pergi pusing pusing Tangkak naik Motor dngan kau. Hmmm . Kadang2 kita bertepuk tampar tanda bergurau tapi kau lah paling teruk dengan aku kan kena pukul. then kau mengadu " SAKIT " aku pulak suka menganjing kau , cakap " Macam mana nak jadi Askar nie , kalau kena pukul sikit dah sakit " Then gelak macam nak pecah perut kat atas perut kan ? hehehe . Rindu sangat saat tu kan Nanie :') Hope kau jaga diri okay. :) iLoveyou !

Kadang2 hidup nie seperti kertas yang boleh terbang bila angin dituip , sekejap di atas tanah sekejap di langit yang biru. Hmm . Tak kan ku lupakan semua itu selamanya :') 




Auuu chakkk ! Hahahahaha. Rindu nak jadi pedengki ibu setiap masa :')
iLoveYou Pn.Rohati